Contact059/70 13 98 - 09/324 31 31
HoofdkantoorElisabethlaan 2, Oostende

Telefooncentrales

Contacteer

info@delanghe.be of bel gratis: 0800-62096

3CX Pro biedt u alle gereedschap die u nodig heeft om uw personeelsprestaties te overzien op ieder gewenst moment. Beantwoorde gesprekken, afgebroken gesprekken, gemiddelde langste wachttijd en meer, zijn allemaal binnen uw bereik om u ervan te verzekeren dat uw een soepel werkend call center heeft op ieder gewenst moment.

  • Meeluisteren: luister mee zonder dat de klant dit merkt
  • Fluisteren: train medewerkers zonder dat de klant dit merkt
  • Inbreken: neem gesprekken over van onbekwame medewerkers

Met de 3CX smartphone app voor Android en iOS heeft u altijd alle communicatiemiddelen van kantoor bij de hand. Toegang tot het telefoonboek, bellen, chatberichten versturen en nog veel meer. U hoeft nooit meer uw persoonlijke mobiele abonnement te gebruiken voor zakelijke communicatie.

Bellen gaat snel en eenvoudig. Zoek in “Contacten” op naam, nummer of email adres en klik op het telefoon icoon naast het contact. U belt nu via het zakelijk telefoonnummer middels uw smartphone.

Wanneer u eenmaal in gesprek bent, kunt u eenvoudig een aantal handelingen verrichten:

“Transfer” geeft u de keuze om een gesprek zonder aankondiging door te verbinden via “Blind Transfer” of met aankondiging via “Attended Transfer”.

Met “Conference” kunt u ad hoc een conferentie gesprek opzetten door meerdere deelnemers toe te voegen aan het gesprek.

Met “Rec” kunt u uw gesprek ook opnemen.

“Video” voegt beeld toe aan uw gesprek voor face to face communicatie tussen andere 3CX Apps

Met 3CX softphones kunt u uw telefoongesprekken regelen vanaf uw desktop, gesprekken starten en ontvangen via het telefoonsysteem van uw computer op kantoor, zelfs als u ergens anders bent. Met een hoofdtelefoon kunt u 3CXPhone zelfs gebruiken als volledige vervanging van de bureautelefoon

  • Geen licentiekosten voor extra softphones
  • Werkt naadloos alsof u op kantoor bent en bespaart op alle kosten
  • Eenvoudig in gebruik en beheer
  • Integreert met Office 365, Google, Outlook, Salesforce en Vele anderen!
  • Altijd Bereikbaar - Uitgebreide contactrapportage
  • Moderne wachtrijstrategie en statistieken in realtime